After crossing the fence from Morocco into Melilla, Ihsane is sent to the Divina Infantita reception centre run by nuns for unaccompanied girls, where she meets Asia, Mounia and Nuhaila. Hamza is turning 18 and has to leave La Purísima reception centre for unaccompanied boys. Although they all arrived alone, they have found a new family in the form of the NANA dance company.