Felix, a high rescue specialist, brings down suiciders from bridges in a city in crisis. His son, who secretly makes videos of dangerous rescues and sells them to TV, blames his father for the loss of his mother. As Felix tries to reconnect with his son and help people at any cost, dramatic events unfold.