On losing his job, Philip Brannigan finds himself unable to return home. His entire material world is collapsing. In his confused state, he adopts a religious sandwich board found in the park. And so begins his journey across the UK. What at first seems like the aimless wandering of a confused man, gradually turns into a specific march towards Brannigan's childhood home. Brannigan experiences a number of encounters which are fuelled by the message on his board.