Captured by a ruthless criminal gang, Diabolik and Ginko find themselves face to face. Locked in a cell that has no way out, and convinced they are going to die, Diabolik reveals his mysterious past to the inspector. Meanwhile, Eva Kant and Altea are each desperately searching for their two loves. Will the paths of the two rivals cross at last?