After stealing a video-game console from migrants, Sébastien tries to sell it to nice-guy Patrick. So far, nothing is going on. But when a rapper is released from prison, a TV presenter is willing to do anything to create some commotion, the traders get involved, and Patrick and Sébastien become France's most wanted villains.