Ginia and Guido, Amelia and Poli, Oreste, Pieretto... The characters from Cesare Pavese's two novels The Beautiful Summer and The Devil in the Hills dialogue in alternating editing, overlapping and intermingling Pavese's works in a single flow through the voices and faces of the students of an arts high school.