In the early 90s, journalist Marc Vaerenbergh and his camerawoman disappeared under mysterious circumstances while investigating the Belgian Wave (a series of UFO sightings between 1989 and 1991). Thirty years later, Karen and Elzo discover Marc's diary, reopen the investigation and embark on a psychedelic road trip featuring exuberant witnesses from the era. Is the truth elsewhere?