Paris, far from the popular tourist spots. Twenty-three-year-old Mia is already struggling to make ends meet when she finds out she’s pregnant. A manicurist by day, she spends her nights at parties, introducing her nail spa customers to VIPs. But things go south when a rising football star gets one of her customers pregnant. Mia’s hands are tied: in exchange for a large sum of money, she is to persuade the young woman to give up the child. But just how far is she prepared to go?