Jaap Peter, a lively 16-year-old boy, eagerly prepares for his older sister's wedding at their beloved grandfather's country house. As the whole family rallies together to create the perfect celebration, Jaap Peter falls in love for the first time. But when the girl of his dreams is smitten with his younger sister Joe instead, Jaap Peter is disheartened. Through the chaos and tender moments, Jaap Peter learns that his presence and the unbreakable bond of his family are vital in ensuring the wedding's success.