Due to heavy storms, many people in Munich central station are unable to get to their destination by train. Luckily, the Deutsche Bahn distributed 350 Euro taxi Coupons to everyone, whos train got cancelled. Based on this premise 4 strangers share a taxi to Hamburg. During their 791km journey, they're telling stories, sharing memories and learning how to deal with each others strengths and weaknesses.