A company called Cortex exists. It advertises its services by way of the Internet. The role of this organisation is simple: if you want somebody dead, simply push a few buttons and pay. The organisation collects the money and immediately finds the best professional hit man for the job. The killers are the first human beings to be implanted with a miniature "Eyecam". This permits them to record their work. Their work is then downloaded, shown to the client and ultimately sold by Cortex to those who can afford it.