Rosario lives in a working class household with his old and sick grand-mother Liliana, and he takes good care of her. After the family chores, he goes in the street to play with his mates. The territory where they make their raids , like a gang of little outlaws, spans from the Las Vegas playroom to a Burger. The kids live their daily life imitating the grownups in their worst aspects.