Paolo, a 15-year-old handicapped boy, travels together with his father to Berlin in order to get medical treatment. Both haven't met since his birth, Gianni (his father) had left because he could not cope with the situation that the mother lost her life and the boy had serious handicaps - so this journey is the beginning of their relationship...