When his father died, Pio inherited the management of several businesses. He now lives in the comfort of Treviso with his family, and is running for mayor. Until Amedeo, an ex-convict hired by the town parish priest as his personal driver, bursts into his life like a tornado. But the two have more in common than meets the eye. Thanks to Amedeo, Pio rediscovers his passions and the truth about his family, on a journey of reconciliation with himself.