Under the shadow of the US invasion, an extended Afghan refugee family begins their new lives in Iran unaware of the ultimate price expected of them as outliers in this (un)welcoming environment: Mohammad, a young teenager and promising student; Leila, a woman isolated by geography, and Qasem who bears the weight of his family’s sacrifice.