For 15 years, the former piano wunderkind Jenny was sentenced to prison for a murder she didn't commit. Since her release, she's been trying to numb her self-hatred with prayers at a Christian halfway house. When she meets the Syrian war refugee Omar who has a talent for singing, she agrees to play the piano for him on a TV music talent competition. However, by appearing on this show, Jenny also has to face the man who actually committed the crime for which she was convicted. During her 15 years in prison Fleischer, her first and only love, has become a pop star and judge of the music talent competition in which Jenny and Omar are one of the promising acts. After all these painful years in prison it is Jenny's moment to choose: Her desire for retribution, or a fragile happiness and future.