There is an ancient villa where desperate people have the opportunity to revive their fortunes by selling their bodies to mysterious entities in exchange OF money. When huge AND age-old creatures emerge from the deep woods surrounding the villa, a series of strange and sinister events prompt three unlikely guests to band together in a desperate escape.