Moscow,1991. After the Soviet Union has been dissolved, the economical situation is plummeting, the poverty-stricken people crowd the state stores, where foodstuff is becoming more and more scarce. Black market, corruption and prostitution spread over, the local mafias are the new rulers, caos and starvation are everywhere. A man who sells roasted pork meat in Selci, a small town near Rome, goes to Russia hoping to make money, but he must unwillingly contend with this dramatic world.