Carmina and Emilio Somarriba are the heirs of Grupo Galgo, a family business specialised in pastries, chocolates and baby food, now chaired by Emilio since the death of his father. The crisis in the sector, the imminent arrival of the sugar law and Emilio's lack of leadership mean that the company is not going through its best moment. Gonzalo Díaz, Carmina's husband, has his own plans for the company, but a sudden and unexpected decision by Carmina causes a family and business earthquake that will also affect his children Blanca, Guzmán, Jimena and Julián.