Helen Fortuno, an Italian living in London, has not heard from her brother Frank for two years. She receives a cryptic postcard from him with enough informaiton for her to track him down to a Buddhist retreat in Scotland. Along for the ride is London girl Sylvia who is using Helen's search for her brother as her chance to leave her psycho husband Gordon. Arriving at the monastry, they are told by a monk that Frank, failing to fit in, has moved on with tantric student Fiona. At Fiona's cottage they find Fiona has been abandoned by Frank and has a baby daughter by him.