Ever since Vincent saved his life years ago, Mathieu has been in debt and in his shadow. Mathieu is now used and tired of covering is friend’s business. When he meets Elsa, Vincent’s rejected mistress who threatens to reveal everything, Mathieu also falls under the spell of the young woman. The quiet inno- cent friend and loving husband soon gets caught up in a web of lies and deception. The rot has set in. And death awaits around the corner...