Chaos has four names. Livi (Lilit Serger), Tessa (Momo Beier), Malea (Cara Vondey) and Kenny (Rona Regjepi). The sisters have nothing in common. Except for the surname Martini. Which makes each of them more than fine. Because let’s be honest: it’s not just parents who are super embarrassed – but mostly their own siblings too. And if you can’t choose your family, then you have to try to have as little to do with them as possible. But that will change soon. The reason for this is Paul. A penguin. Paul is kidnapped from the zoo and ends up in a roundabout way at the martinis. The Chaos sisters find out that a magic duo is behind the kidnapping. They want to make the penguin part of their show and thereby get their stalled career in Las Vegas going again. The sisters realize that they must stop this plan and bring the penguin back to his family at the zoo. All for one – and one or none!