Saâd, Thuruban, Andrija and Luka, Swiss officers of Serbian, Sri Lankan and Tunisian origin, have retained a strong link with their native culture. In a personal documentary, director Luka Popadić portrays three Swiss officers of Serbian, Sri Lankan and Tunisian origin, with humour and sincerity, challenging prejudices about homeland, integration and diversity.