Zaga is a Romani girl, born and raised in a camp in Rome. We meet her at the age of 17, when she was living with her child in an apartment in the Tor Bella Monaca neighborhood, and the director began filming her attempt to obtain a residence permit. After more than a year of trying, Zaga realized she had no right to obtain the documents and decided to leave without a trace.