Four young people searching for their place in life and in society: Pascal, a baker's apprentice, has to find out whether he really wants to remain a baker. Lucia, a student of medicine, feels a calling to become a psychiatrist. Victor, a successful oboist, dreams of becoming a conductor. And Hanna, a student of Education dreams to become a teacher since childhood.