A seemingly idyllic lovers’ encounter reveals itself to be the start of a genderless figure’s surreal odyssey. A dystopian universe unfolds piece by piece as the character learns who they really are. The story reflects on what makes humans human in a technological age. Artist Yves Netzhammer’s feature debut takes an unsparing look at both present and future using a unique 3D animation technique.