Joe and Isabel’s marriage is dying when Kitti, a naked stranger found floating in the pool at their holiday villa, is invited to stay. Kitti collects and eats poisonous plants, and Nina their teenage daughter is enthralled by her. What kind of relief can Kitti provide for this family in crisis? Swimming Home is a surreal and darkly comic journey into the unresolved traumas that lurk in the shadows of all our lives.