Young climate change scientist, Elias falls in love with an aspiring singer, Anita. But when an opportunity arises for him to join a mission researching a dangerous climate change phenomenon – a mysterious fracture on the ocean floor – he chooses career over love. Years later, during his mission, he experiences a vision of what his life could have been like if he made a different choice and his new obsession becomes to get his old life and love back.