A desperate cry for help written in Chinese was discovered in a pregnancy test sold in France and made in a Chinese factory. It revealed a hidden world of Chinese prison-companies where prisoners are forced to work for 15 hour days manufacturing products for export. This documentary tries to find out who wrote the letter.