After their father is conscripted during the 1999 NATO bombing of Serbia, three sisters begin a Hi8 video diary in their countryside home. They film each other putting on make-up, picking cherries, playing party games, getting into fights and helping their mother cook. This fragile, intimate world is perhaps their only shelter from the reality of bombings, sirens and war.