Ten-year-old Aisha's latest school assignment asks her to say what she wants to be when she grows up. She soon realises that all her classmates have written that they are going to take over their parents' businesses or follow them into their professions. Aisha has bigger dreams: she wants to go to Europe and become an actress. How to do it? Her plan is to find a job on a fishing boat so that she can sail all the way to Europe, but her mother thinks that fishing should be left to men. Aisha doesn't agree - and when she meets Hassan, a drunken fisherman who promises to teach her how to fish, she seizes her opportunity.