Set in a girls' boarding school in Venice at the end of the 18th century, Gloria! tells the story of Teresa, a young visionary, who, together with a small group of extraordinary musicians, crosses the centuries and challenges the dusty catafalques of the Ancien Régime by inventing rebellious, light and modern music. Pop!