Fifteen years ago in the French rural village of Basquerville, Jacques Sykes executed all the adults in a brutal act of revenge. Now, after escaping from a mental asylum, he's on the hunt again in the guise of his first victim, a telephone repairman. The following day, eight students arrive in the region to party at a remote cottage, ignorant to the massive manhunt ensuing.