Amidst the excitement of an Australian summer Stel makes plans. His friend and colleague Spesh is returning home from London on a three day whirlwind tour to collect the ice which has remained hidden since he masterminded Australia's biggest ever diamond heist. Spesh's friends are not the only ones eager to see him. Corporation detectives Besthead and Bellend and waiting, hungry to settle an old score.