Demba is about to retire after 30 years of service at the city hall in his small town in Northern Senegal. That hot summer, as the 2-year anniversary of his wife’s passing approaches, he realizes he just can’t “shake it off.” As his mental health deteriorates, he discovers a new connection with his once estranged son. Can Demba recover from his loss without losing himself?