Raised in a repressive era where sexuality was taboo, Ana, Patricia, and Mayela found their understanding of womanhood based on unspoken rules and implicit impositions. Now, their fearless voices incarnate in a single 65-year-old woman, who revisits a kaleidoscopic life of intertwined memories, secrets, and hidden desires.