Two strangers meet in an apartment for a sex date, but a special feeling immediately arises between them. Too afraid to follow their hearts, Marcello and Herman decide to play a game, using an ancient dice made of stone. They establish six actions to perform, one for each side: telling an uncomfortable truth, doing something the other likes, inviting a third person, doing something blindfolded, leaving the apartment, having sex. As years go by, while they keep on playing, the conflict between the desire to be together and the fear of yet another failed relationship becomes increasingly problematic. Will they be able to find the strength to make choices and break the vicious cycle they have entered or will the game continue until fate decides for them?