Elias (14) feels attracted to his new neighbour Alexander (14). Soon he realizes that he's truly in love for the first time. The interactions with his friends and family bring more questions than answers. Confused by his burgeoning feelings, Elias tries to sort out his inner chaos to prove that he is worth Alexander's heart.