After a bungled heist in a seaside town, four inept robbers take refuge in a cave until the immediate danger of capture by the police subsides. When they are unexpectedly flooded out of their hide-out, the gang decides to hole up in what they think is a deserted lighthouse, only to discover that it is the home of an elderly lady.