The tragic life of legendary Frankie Wilde. Frankie's life from one of the best DJ's alive, through subsequent battle with a hearing disorder, culminating in his mysterious disappearance from the scene. A genius in his own right, he clawed his way to the top of the DJ ranks, now living the opulent life of a superstar, he resides in his trophy villa in Ibiza with his trophy wife. This is when tragedy hits.