2 WIN is the incredible true story behind the 1983 World Rally Championships. A real life David vs Goliath story, we see how the plucky underdogs of Team Lancia, led by the charismatic Cesare Fiorio (Scamarcio), took on the mighty Team Audi in one of the greatest rivalries in sporting history. Up against formidable rival Roland Gumpert (Brühl) and his superior Audi team (including the Queen of Speed herself, Michele Mouton) Lancia Team Manager Cesare Fiorio (Scamarcio) faces certain defeat in the 1983 Rally World Championships. But Fiorio’s ingenuity and cunning rise to the challenge and he sets about trying to steal victory. Like any good heist, Fiorio puts together an unusual team, including Jane McCoy, the team doctor and nutri)onist who becomes a necessary foil against Cesare’s bravado. Cesare’s stroke of luck comes when he coaxes the zen-like Walter Rohl (Bruch) to drive for Lancia but the catch is Röhrl will only compete in the races he likes! Using every trick at his disposal and bending the rules as he goes, Fiorio steers into dangerous territory on and off the track, all in his reckless desire to win.