France, 1640. Lawyer Maitre Pompignac has never won a case: all his clients are dead, either drawn and quartered, impaled or scalded... One day, a young woman comes to him and asks him to defend an inno- cent girl: 11-year-old Roxane, wrongly accused of killing a Marshal of France. Pompignac accepts, with- out realising that Roxane is in fact not an 11-year-old child, but a goat...