Martina, a 30 year old woman, has decided to commit suicide. She loves her husband and also loves Lara, a woman she met at the horse-riding school. Unable to make a decision, Martina opts for her dissolution. Her husband, back home earlier from a trip and unaware of the Lara’s affair, discovers Martina’s intentions and tries to find out the reasons.