A diverse cross-section of Israeli society converges in a single multi-use building, the Shikun. As people of different languages, origins and generations come together in highly theatrical encounters, they grapple with the current state of affairs. In a poignant metaphor inspired by Eugène Ionesco’s famous play Rhinoceros, some begin to turn into rhinoceroses, while others resist.