As she begins an internship in a prestigious law firm, Malika, 22, finds herself participating in a rap contest on the radio. A passion that the young woman, encouraged by her father, put aside to devote herself to law. During the day, Malika helps defend cases; at night, she becomes “Diana Boss” and clashes with rappers on the radio, in a battle competition where little by little, her style imposes itself. In both cases, Malika, faithful to her convictions, fights the social injustices of which she herself is a victim. But soon, her dual identity catches up with her, her two passions collide and Malika, who is seeking to find her place, must choose her destiny: law, or rap?