19-year old Laura would do anything to become a TV star and she must come to terms with world-experienced and cunning people. Giampiero, a photographer working for a famous high fashion house, is struck by the girl’s beauty and cleverness and offers to help her getting into "the world of her wishes". But difficulties emerging from her choice and an unsolved conflict with her elder sister are a challenge for the girl’s character and personality.