Two childhood friends, Darren and Gary, re-unite for the funeral of an old acquaintance. Gary boasts of the life he's made in London in the four years since he's moved on. Darren is still living in the same town they're from. It doesn't take long before the timid and easily led Darren, drawn in by his charasmatic friend, finds himself in trouble as the pair check out their old haunts, mates and ex-girlfriends.