The countdown is on- in 7 days' time Britain converts to the Euro. It's the biggest opportunity the criminal world has ever had. Billions of sterling head for the incinerator. When a railway heist goes wrong and an enormous bag of money falls from the sky into the hands of Damian and Anthony, there's only one thing to do- spend it like there's no tomorrow....But how can a 7 and 9 year-old hope to spend a quarter of a million quid a week?