Vera, Juan and their daughter Manuela travel to Mallorca to spend a few days in an idyllic house by the sea. The place is owned by Alonso, Juan's former employer who, after losing his wife in a car accident years ago, decided to retire from the world. Vera and Juan have made the decision to divorce and they want Alonso to act as a good man, a mediator to help them in the process. The process will force them all to confront their secrets and the idea of love and loss.