Teresa changes her vacation plans to help her mother, who has had a minor accident. Mother and daughter will spend a stifling summer together, unable to agree on even the most trivial things. However, their forced coexistence will bring to the surface deeper issues than initially expected, and during the summer nights, Teresa will experience some revealing moments with her mother.